8 Ağustos 2011 Pazartesi

Derin Düşünce No: 8 / Kısa Kısa


  • Şu yukarıda gördüğün fotoğraf cennet mi bilmem ama, "benim" cennetim olduğu muhakkak. Rengarenk çiçeklerden yapılmış dev baykuşlar. Alabildiğine yeşil bir gök.
  • Tebdil-i mekânda ferahlık varmış sahiden. Yeni oda, çivi izi olmayan, sütlü kaffe duvarlar, başka telaşlar, farklı umutlar, kapanan defterler, adli sicil kayıtları. Söyle okur, yaşıyor olmak nedir?
  • Hayal kırıklığının ete kemiğe bürünmüş hali: Teoman müziği bıraktı. Rüyama girdi geçen gece, kulağıma fısıldadı, roman yazıyormuş. Bence bu adamı ciddiye al!
  • Geçen yaz bu zamanlar ne yaptığımı düşünmek istemiyorum.
  • Son zamanların en büyük keşfi, sabahları şarkı, geceleri müzik dinleniyormuş. Bunu da öğrendik.
  • Emin olduğum bi'çok şeyden memnun değilim.
  • "Kokladıklarıdır dünyası / limon kolonyası, lavanta / hepsi uçucu.." diyor Ortaçgil.
  • Küfür ederek sevdiğim insanlar benim için değerlidir.
  • Yıldızları görebildiğimiz için bu kadar kibirliyiz?
  • The Tree of Life, Another Earth, The Ides of March ve Like Crazy'i izlediğim gün, bugünden çok daha mutlu olucam.
  • Sigara içmek, insanı rahatlatan ve zararsız bir eylemdir. 
  • "Sudan ıslak bir şey görmek istiyorsan bana bak" dedi. "Anlamadım" dedim. "Aşığım" dedi. "Geçer" dedim. "Anlamıyorsun" dedi. Geçer halbuki.
  • Cam, hayâl ve insan kalbi aynı maddeden yapılmış olmalı.
  • Uç noktalar ve tuhaflıklar, trajediler, komediler, gerçek trajediler. Çocuksu, insani, hayvani acılar.
  • Hadi bi kaffe yapalım, yeni bi kitaba başlayalım. Avunalım, mucize satın alalım. Anlarsın ya! 

2 yorum:

Avram dedi ki...

Beenmaya der ki: Sistemde sorun olduğu için, bir türlü yorum yazamıyormuş postlarına. Haber verecekmişim. Öyle dedi.:)

nosta dedi ki...

Beenmaya'ya diyorum ki: Yokluğun kocaman oldu, büyüdü burda! Sistemler bozuk, kafalar kırık, kalpler defolu. Böyle iş mi olur arkadaş?!

Related Posts with Thumbnails