13 Nisan 2012 Cuma

Derin Düşünce No: 12 / Geçmiş Demişken..



  • Uzun ve çok sancılı bir hastalık gibi geçti kış. Bahar ilk kez bu kadar kıymetli.
  • Simsiyah ağaran gökler gördüm ben, uzun uykulara daldım. Bitmeyen bir öfkeyle tanıştım bu kış. Tanıdık olmayan ne varsa, misafirim oldu. Bambaşka bir nosta gördüm aynada. Önce korktum, sonra göğsüme bastırdım.
  • Pınar'ı.. sadece onu özlüyorum. Tırnağım da, acım da, kaffem de, sözüm de o.
  • Seninle ortak tek noktamız var ey insan, acı. 
  • "Hafıza-i beşer nisyan ile maluldür." /  "İnsan hafızası unutmakla meşhurdur."
  • Israr etmenin anlamı yokmuş, sen sahiden sevmemişsin beni. İnandım. 
  • Kitap okumak, film izlemek, sıcacık kaffeler içmek değil, ben sadece anneme sarılıp uzun uzuun ağlamak istiyorum.
  • "Sahiplenme senin değil bu dikenler" diyor o şarkıda.
  • Bazen sahiden unutuyorum. 
  • Çok güzel kitaplar var, bazıları sadece senden söz ediyor.
  • Bugünlerde hayatın Kafka Kıyısı'na yerleşmek istiyorum.
  • Kaküllü kadınları ve Lale Müldür'ü seviyorum!
  • Hani şimdi bahar geldi ya, nar çiçeği çayı içip, güzel günlerin hayaline dalalım. Tek ve derin bi nefes. İhtiyacımız olan bu.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails