29 Ekim 2011 Cumartesi

Derin Düşünce No: 10 / Günlerden Kış



  • Ölmedim. Bu, başarısızlığı kabul etmek benim için. 
  • Yazmıyorsam tembellik etme hevesimden başka bi'şeyler gelmiştir başıma. Ya da gelmeyenlere içerliyorumdur. Geçen ay tuhaf bir zamandı. Bir nevi sonbahar uykusu diyelim.
  • Babamın kahvaltı yapmayan insanların grip olduklarına ilişkin yargısını birinin yıkması lazım, yoksa tüm yıl boyunca erken uyanıp, erken işe gidicem.
  • Susmak da, esnemek gibi bulaşıcı. Ben bugün bunu gördüm.
  • Yakın çevremden uzak durmak istiyorum. Sevdiklerime karşı dilsizim, konuşamayacaklarıma söyleyecek sözüm yok zaten.
  • Bugünlerin şarkısı / ooooooohhh, iii aaaaaam soo lonely!!!
  • Ne kadar isterdim kapkatı bir İngiliz olmayı.
  • Odamla aramı düzelttim. Poster kalabalığında mutsuzluk ve dolu kültablaları göze çarpmıyor.
  • Ryan Gosling takıntım olduğunu söylemiş miydim?!
  • En çok neden yalnız olduğumu anlatırken hevesliyim. Bunu benim dışında kimsenin fark etmemiş olmasını dilemekten başka bi'şey gelmiyor elimden.
  • Olmadık şeyler sokuyorsun aklıma. Sonra uykusuz gözlerimin hesabını ben vermek zorunda kalıyorum. Annem eskiden böyle olmadığımı hatırlatırken, babam adaçayı dolu kupayı tutuşturuyor elime.
  • Ankara'ya yeniden kış geldi. Çocukluğumu hatırlamak zor geliyor bana. Her yer tarçın ve közlenmiş kestane koksun istiyorum. Ama ortalık kömür kokusundan geçilmiyor. Bir yolunu bulsan.
  • "Senin için sevmek su içmek kadar rahat bir eylem. Ben her an uyanık olmalıyım." diyor Oğuz Atay.
  • Aşkın güzel bir tarifine rastladım tuhaf bir karikatürde, "Sana her şeyi vermek istiyorum. Bunlarla senin yapacağın şeyi görmek için."
  • Sonbahar uykumda gördüğüm rüyada, çok içtim, çok ağladım.
  • Küçükken inmek eğlenceli oluyor diye hep yokuş çıkardım. Sıkıntı o zaman başlamış işte.
  • Hayatı sevmeye çalıştığım doğrudur.
  • "Doluya koy, boşa koy / Sabahlara kadar kan ter. / Yut hapları, oku kitapları.."
  • Doğumgünümde yanımda olmayacağını bilmek. Belki de gerçek ayrılık budur. 
  • Bu film çok güzel. İzlesene cânım okur! Uzuuun uzun bi'şeyler yazmak istiyorum hakkında. 
  • Şu aralar hep buna hayıflanıyorum, o son gece uyumayacaktık.

4 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

Sıkılmaya başladım, bu sonbahar uykusu çok uzadı. Kış geldi, kış! Oje sür, sinemaya git, patlamış mısır ye, sıcak çikolata iç, kitap oku, battaniyeye sarın, nar ayıkla...

Adsız dedi ki...

kapkatı bir ingiliz,senden ne kadar da uzak nosta.
kahvemi almışım(sütsüz,tek şekerli),dersime ara vermişim,kaç zamandır bakmadım blog alemine diye açıyorum ve senin "derin düşünceler"inle karşılaşıyorum.yorgunluğumun yarattığı pürüzü aldın götürdün yine.

nosta dedi ki...

Ceren,

söylediklerini yapıcam. söz! sabah marketten tam 4 tane nar aldım! dünyanın en yumuşak battaniyesinin altında, dünyanın en güzel filmini izlerken nar ayıklıycam!


defter,
varlığın yüzümde kocaman bir tebessüm oluyor. ikisini de kaybetmek istemiyorum!

Elma Lekesi dedi ki...

:) Şahane!

Related Posts with Thumbnails