30 Ocak 2012 Pazartesi

Derin Düşünce No: 11 / Konuşulmadık Bi'şey Kalmasın


* Herkes doğduğu mevsimi severmiş. Sanırım ben kış'a aşığım.

* "Oldukça güzelim!" imajı çizen hatunların aksine ben hep şunu dedim içimden "okudukça, güzelim!"

* Yeni yıl, bi'dolu hevesle geldi. Ah ne çok şey var yapılmak istenen. Kalp yalnızca işini yapsa, heves edilenleri yapmaya güç yeter belki.

* Ahmet Ümit sevmedim. Sanırım cinayet romanlarıyla aramı bayağı açmışım. Hem bıçakla, testereyle, silahla adam öldürülmez ki. Biz biliyoruz nasıl öldüğümüzü.

* Bu mevsimde Sakarya buram buram bira, Karanfil dehşetli kestane kokuyor. Ankara buz pisti gibi. Şükür ki, elimden tutan bi el var.

* West Ice eski tadında değil. Aslına bakarsan canım okur, hiçbi'şey eski tadında değil.

* The Rum Diary kocaman bir hayalkırıklığı oldu benim için. Ne bekliyordum?! En nihayetinde Johnny Depp, bir Fele Martinez değil.

* "Hâlâ bazı şeylerin, bazı şeylerle şeyolduğunu düşünen büyümemiştir benim için."

* Ben genelde korkuyor, sıklıkla endişeleniyor, bazen de gülüyorum.

* "Allah gökten kar gibi yağınca / benim bu şiirimi anlayacaksın.." diyor Sezai Abi. Sahi "anlamak" bu denli imkansız mı?

* Sonbahar, yaz, ilkbahar, Ankara

* Hani belki düşünüyorsun "acaba ne okusam?" diye, Bunu oku!

* İlkokul arkadaşlarımla buluştum geçen hafta. Birlikte yeniden kalem kemirip, arı maya silgisi kokladık.

* Sadece ellerim değil ki, benim aklım da üşür.

* Kalbim kırık olsa ağrıdan duramazdım, değil mi? Her şey nasıl da dev bir akışta.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails