15 Kasım 2010 Pazartesi

Senaryo Niyetine..



Arda Sedefçigil için;


Bi’yerde iki kadın yazdı, bi’adamla kadın yaşadı.. peşi sıra sürüklendi daha uyumamış olanlar kendi yönlerinde… uyuyanlar tekrar uyumak için devam ettiler uykuya..

Bi’yerde iki kadın yazdı..

Adam yolda koşuyordu. Adam yolda koşarken düştü. Adam yolda koşarken düştü, kalktı.. adam yolda daha hızlı koştu. Adam yolda daha hızlı koştu, daha sert düştü.. adam yolda daha hızlı koştu. Adam yolda daha hızlı koştu, daha sert düştü, daha çabuk kalktı. Yol bitmedi. Yol devam etti. Adam gelmişti. Kadın uyuyordu. Adam konuştu:

- koştum, koştum, koştum, düştüm, kalktım, koştum, daha sert düştüm, daha çabuk kalktm, geldim.

Kadın uyuyordu, adam konuşuyordu. Oda hareket ediyordu. Her şey düşüyordu. Kırılıyordu. Kıvrılıyordu. Kadın uyuyordu. Adam konuşuyordu.

Adam sustu. Oda hızlandı. Uyku derinleşti. Adam geri döndü. Koştuğu,düştüğü, kalktığı yola döndü. Koştu düştü kalktı. Yön ters yol hep aynı. Artık biliyordu. Düştüğü yerlerde bir daha düşmedi. Karşıdan hızla, yavaşça koşanlara çarptı. O düşmedi. Bazıları düştü. Bazıları kalkamadı…

Kadın uyuyordu. Adam birden yoldan çıktı. Artık sadece koşabilirdi. Gitmek ve gelmek yoktu. Yol yoktu. Her şey ters akmaya başladı. Yön yol değişmezdi.

Kadın uyanışa uyuyordu. Oda kendini toplamaya başladı. Birleşti, düzeldi. Tamamlandı. Kadın uyanışa uyanıyordu. Adam artık koşuyordu. Adam suyun kenarına geldi. Durdu. Yattı. Oda durdu. Tamamladı kendini, kadın uayndı. Diğerleri artık daha hızlı ileri koşuyordu. Kimse düşmüyordu. Kadın konuştu:

- ben seni hiç duymadım. Duymuyordum. Hangi uykuya yatıp, hangi uyanışta uykuya daldım. Ben seni hiç duymadım. Uyuyordum. Uyanmak için ben seni hiç duymadım..

Adam konuştu:

- ben koştum, koştum, koştum, düştüm ve kalktım. Yoldaydım… geldim… konuştum… sen beni hiç duymadın. Gittim.. uyurken sen uyanışını görmedim. Yoldan çıktım. Sen beni hiç duymadın.

Adam gözlerini kapadı. Uykuya daldı. Kadın gözlerini kapadı. Uykuya daldı. Su adamı örttü. Diğerleri yoldan çıktı.

Bi’yerde iki kadın yazdı. Adamla kadın uyudu.

Bi’yerde iki kadın hiç uyumadan yazdı. Yoldan uzakta bi’yerde diğerleri kayboldu.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails