28 Ağustos 2010 Cumartesi

yazar odaları

Eamonn McCabe'nin objektifinden usulca bize seslenen yazar odaları...


rudyard kipling
"piposu ve mürekkepleriyle dünyayı keşfe çıkan bir garip adam, güneşi içeri sokmayan kalınca perdeler, siyah şömine ve olabildiğince sade."



roald dahl
"kağıtlar, makaslar, bıçaklar, işlevini yerine getiriyor olmaktan son derece mutlu ve dolu bir kül tablası, yeşil prizmalı bir halı, eski koltuk, hayaller dünyasının giriş kartı: fotoğraflar."



jane austen
"naiflik, insanı kendine imrendiren bir hüzün, minicik bir masa, yazılanların ağırlığıyla ters orantılı kuş tüyü kalem, ve insan'a açılan beyaz bir pencere."




virginia wolf
"kendine has bie sakin'lik, kilitleri kaybolmuş ufak çekmeceler, mor çiçekler, hasır sandalye, kendini aydınlatan bir kandil, renkli kağıtlar, küçük ayakları ısıtan küçük bir ısıtıcı."


j. g. ballard
"fotoğraflar ve kocaman bir tabloyla kaplı yeryüzünün unutulmuş köşesi, beyaz daktilo, daha iyisini yazabilirim diye bağıran çöp kovası, pencereden başlayarak tüm odayı esir alan sarmaşıklar."


1 yorum:

gillerprensi dedi ki...

jane austen'in hayatını araştırmıştım geçen günlerde. becoming jane diye bir film vardır bilirsiniz belki onu izledikten sonra araştırmıştım. ve çok etkilenmiştim kadının hayatından. üzülmüştüm de. yazdığı masayı görünce daha da etkilendim:D

Related Posts with Thumbnails