15 Ocak 2011 Cumartesi

Şarkılarla Gerçeklik

  • Rüyadır belki de bütün ümitler..
  • Hatasız kul olmaz
  • Dinlemek her şeyi / Unutması zor olsun diye mi?
  • Ben bu yüzden / İncelikler yüzünden / Belki de hep daha çok üzüldüm
  • Hiç senin gibi olmadım / Korkarak sevemem ki..
  • Belki kanım boşa aktı / Belki kırmızı bir kurdelaydı kanım
  • Sözcükler ne ki duygular yanında?!
  • İncelikler hatırlanır / Vazgeçme ortasında / Güzel ruhlar dayanırlar
  • Yanmalısın, sönmelisin, ruhları incitmeli.. / İnanırken yalanlara delirmiş olmalısın!
  • Farkı yok pembenin / siyahtan aslında
  • Yaşanır ağır ağır büyük aşklar / tomar tomar gelir üstüne birikir 
  • Düşmenin sınırı yok!
  • Kapıyı aç / bulutlar girsin!
  • Düşmedim daha
  • Kalpten kalbe gizli yollar var..
  • Aşk yok içinde kalbi bomboş!
Ve belki de şimdiye dek yazılmış en "gerçek" dize,
  • Geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan / ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan / geçince başlayacak, bitmeyen sükûnlu gece


Yazdığım birbirinden alakasız bu şarkı sözleri sana saçma gelebilir ey insan! Ama bil ki hepsi benim için derin manalar saklar.

Günlerden bir gün bir mektup bulmuştum posta kutumda. Dersaadet'ten gelen koca bir zarf. Ve o gün bir kirpi konuştu benimle, dedi ki; Şarkı dinleme, sen sözlere bak, asıl mana ordadır. O günden beri öyle yaptım ben de.

Öylesine yazdım işte. Ben bunları seviyorum, sen de bil diye!
Aklına gelenler olursa sen de yaz, bi an önce hep beraber ayalım gerçeğe!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

okuyucu, yazarın tembelliği;
Rüyadır belki de bütün ümitler..: Cengiz Kurtoğlu
Hatasız kul olmaz :Orhan Gencebay
Dinlemek her şeyi / Unutması zor olsun diye mi?: Hande Yener
Ben bu yüzden: Sertap Erener
Hiç senin gibi olmadım / Korkarak sevemem ki..:BİLMİYORUM
Belki kanım boşa aktı / Belki kırmızı bir kurdelaydı kanım : BİLMİYORUM
Sözcükler ne ki duygular yanında?! :Teoman
İncelikler hatırlanır / Vazgeçme ortasında / Güzel ruhlar dayanırlar :BİLMİYORUM
Yanmalısın, sönmelisin, ruhları incitmeli.. / İnanırken yalanlara delirmiş olmalısın! :Yasemin Mori
Farkı yok pembenin / siyahtan aslında: Bak bunu bilmene çok şaşırdım, çok eski bir Hardal şarkısı
Yaşanır ağır ağır büyük aşklar / tomar tomar gelir üstüne birikir :METE ÖZGENCİL
Düşmenin sınırı yok! :NEZİH ÜNEN
Kapıyı aç / bulutlar girsin! :SUAVİ
Düşmedim daha:UMAY UMAY
Kalpten kalbe gizli yollar var..: BİLMİYORUM
Aşk yok içinde kalbi bomboş! :BİLMİYORUM
Geniş kanatları boşlukta simsiyah açılan / ve arkasında güneş doğmayan büyük kapıdan / geçince başlayacak, bitmeyen sükûnlu gece :M.NURETTİN SELÇUK

nosta dedi ki...

Sen ben söküklerimi dik, ben de senn yazdıklarına yama yapiyim;

*Hiç senin gibi olmadım / Korkarak sevemem ki..: Ateş / Çocuk gibi
*Belki kanım boşa aktı / Belki kırmızı bir kurdelaydı kanım : Mara / Son
*İncelikler hatırlanır / Vazgeçme ortasında / Güzel ruhlar dayanırlar: Mara / Unutma
*Kalpten kalbe gizli yollar var: Ertuğ / Derin Mevzu
*Aşk yok içinde kalbi bomboş! : Ertuğ / Herkes Gbydi

Related Posts with Thumbnails